Kimiz Biz? Ne Yapıyoruz ?

"...Kayıtlı ve Çılgın Okurlar Olarak, Kesme Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna Kitap Yollamaya Çalışıyoruz..." diyerek yola çıkmıştık, elimizden gelenin en iyisiyle ve güzel yürekli insanlarla bir şeyler başarabildik, ne mutlu hepimize...

5 Haziran 2007 Salı

Sıkça Sorulanlar

Kampanya Hakkında Sıkça Sorulan Sorular ;


- Kampanyaya katılabilmek için "kayıtlı okur" olma zorunluluğu var mı?
"Hayır, kampanya yardım etmek isteyen herkese hitap etmektedir. Çıkar gözetmeden başlatılan bir kampanyadır."

- Onlar Da Okusun Kitap Bağışı Kampanyasının herhangi bir süresi var mı ?
"Kampanya için herhangi bir süre belirlenmedi, kampanyaya katılma isteği olduğu sürece elimizden geldiğince kitapların okula ulaşması için uğraşacağız."

- Kitaba ihtiyacı olan öğrencilerin eğitim düzeyi nedir ?
"Kampanya bir yatılı ilköğretim okuluna yönelik olduğu için ilköğretim düzeyinde göndereceğiniz bütün kitaplar işe yarayacaktır. Lise düzeyinde göndereceğiniz kitaplar da yararlı olacaktır."

- Kampanyaya gönderilecek kitaplar bir toplama noktasından mı yola çıkacak ?
"Hayır, göndermek istediğiniz kitapları "Şahin Cesur / Endüstri Meslek Lisesi Müdürlüğü / ISPARTA" adresine herhangi bir kargo şirketi veya PTT aracılığı ile göndermeniz yeterli. Gönderiniz yola çıktığında onlardaokusun@gmail.com adresine mail atmanız durumunda gönderiniz ile ilgili bir sorun çıkmasını önleyip sizi durumdan haberdar etmeye çalışacağız.

- Kampanyaya katılmak istiyorum fakat zamanım yok, yapabileceğim bir şey var mı ?
"Şimdilik İstanbul, Ankara ve İzmir'de bulunan katılımcı arkadaşlarımız sayesinde zamanı olmayan insanlara ulaşabiliyoruz, onlardaokusun@gmail.com adresine mail atarak ilgili arkadaşlarla irtibata geçmenizi sağlayabiliriz."

- Kampanyayı düzenleyen insanların hiç işi gücü yok mu ?
"Bir çoğumuz çalışan ve/veya okuyan insanlarız, ancak hayatımıza teğet geçen hayatların güzel olması için elimizden geleni yapıyoruz."

- Bu blogda yazılan yazılarda ki bazı imla hataları ve gramer bozukluklarının sebebi nedir ?
"Okuduğum okulun çok sağlam bir kütüphanesi yoktu, kendi kendimi geliştirmeye çalışarak en fazla bu noktaya gelebildim."

Yaptığınız ve yapacağınız bütün yardımlar için şimdiden teşekkürler...


Hiç yorum yok: