Kimiz Biz? Ne Yapıyoruz ?

"...Kayıtlı ve Çılgın Okurlar Olarak, Kesme Yatılı İlköğretim Bölge Okuluna Kitap Yollamaya Çalışıyoruz..." diyerek yola çıkmıştık, elimizden gelenin en iyisiyle ve güzel yürekli insanlarla bir şeyler başarabildik, ne mutlu hepimize...

23 Mayıs 2007 Çarşamba

Okul Hakkında Bilgi


Kesme Yatılı İlköğretim Bölge Okulu;


1931 yılında köylülerin kendi imkanları ile 3 yıllık eğitim veren ilkokul olarak açılmış, çeşitli evrelerden sonra 1996 yılında Pansiyonlu İlköğretim Okuluna dönüştürülmüş, yatılı ve gündüzlü karma olarak eğitim öğretim devam etmektedir. 3 hizmet binası, 13 dersliği, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına ait 10 lojmanı, 125 yatak kapasitesi, 256 öğrencisi, 1 Müdür V., 2 Müdür Yardımcısı, 3 Sınıf, 13 Branş Öğretmeni, 2 Sözleşmeli sınıf öğretmeni, 2 memuru,1 şoförü, 1 Hizmet aracı ve 3 Hizmetlisi vardır.2006-2007 Öğretim yılında Pansiyonlu İlköğretim Okulun’dan Yatılı İlköğretim Bölge Okulu durumuna dönüştürülmüştür.Bilgi teknoloji Sınıfı uygulaması yapılmaktadır.Okulumuz da kalorifer sitemi vardır. Bünyesinde okul öncesi anasınıfı vardır. 2006-2007 öğretim yılında Bakanlık tarafından okul binasında Deprem Güçlendirme çalışmaları başlatılmış olup çalışmalar devam etmektedir.



Kesme Yatılı İlköğretim Okulu ; kesme-yibo@hotmail.com

Hiç yorum yok: